you are the best ♥

Hellu♥
jag är på jätte dåligt humör pågrund av att daton är så seg +fick jag veta att jag har tandläkare klockan 11 imorgon och jag vill verkligen inte gå från skolan och sedan tillbaka, så jag ska ringa imorgon och säga att jag har ''prov'' så får väll vi hoppas att dom tror på det för då blir det naturligtvis större chans att jag inte behöver gå, men det betyder inte att jag ska skippa tandläkar tiden jag ska fråga om en bättre tid antingen efter skolan eller typ 6- halv 7 :)
sen på lunchrasten eller någongång imorgon ska jag dra ner på stan med Zainab vi ska köpa en stickad tröja för er som ville veta, K på det . på onsdag har vi skolfoto känner bara för att skippa det men vill ha en bild så måste delta men förlorar inget på det, så varför inte? ganska roligt att bli fotat typ flera gånger om & om igen..

xoxo maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0