maria nilsson.

Hejsan..
jag heter Maria och kommer från Gävle, det är jag (Maria) och min bästavän Enna från jönköping som driver denna blogg .. vi kommer blogga om våran vardag, mode osv. det kommer inte bli videoklipp som ni ser båda två tillsammans eftersom vi bor rätt så långt ifrån varandra, men det kan hända att det kommer upp videoinlägg om vi orkar eller just nu har jag inga högtalare så kommer inte lägga in videoinlägg just nu.
design och header är bara för tillfälle tills vi hittar någon som är duktigare med design och sånt.
vi kommer försöka blogga så mycket vi kan. kanske 10 inlägg per dag? om man räknar med båda eller något sånt. vi hörs senare .

\maria.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0