JUSTIN BIEBER - BABY ♥

Hej på er har haft en riktigt skön dag i skolan allt gick så bra. Riktiga chill lektioner hade vi!! Fick däremot reda på mitt spanska prov idag och det gick toppen man kunde bara få E D och C tror jag.. Jag fick E och D på olika uppgifter, och så fick jag sex stjärnor hihi, känner mig stolt! Kom hem från skolan för en stund sen satte mig direkt vid datorn och imorterade några bilder fårn min ( morbrors frus Nikon D-3000 ) kommer att använda den rätt så ofta lånar den lite då och då.. Men nu ska jag plugga på 
NO..
Spanska..

Engelska..
Bloggar mer framåt kvällen måste ta och plugga rejält nu massor utav glosor har jag i spanska och engelska, och i NO:n så har jag fysik prov på torsdag så det blir att plugga i några timmar nu.. LOVE ENNA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0